[Dojo-interest] (no subject)

Jean-Rubin Leonard jrleonard at gmail.com
Sat Jan 18 22:01:43 EST 2014

Here's a test html:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "
http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<head>
<title>dojox calendar test </title>
        @import "js/dojo/dijit/themes/claro/claro.css";
        @import "js/dojo/dojox/calendar/themes/claro/calendar.css";
        .dialog{width:400px;height:200px;opacity:1;}

    <script type="text/javascript" src="js/dojo/dojo/dojo.js"
 djConfig="parseOnLoad: true"></script>
    <script type="text/javascript">
       dojo.require("dojo.parser");
dojo.require('dijit.Dialog');
dojo.require('dijit.form.Button');
    </script>

<script type="text/javascript">
dojo.addOnLoad(function(){
buttonDialog = new dijit.form.Button({onClick:this.showDialog, label:'Show
Dialog'})
dojo.place(buttonDialog.domNode, dojo.body());
});
function showDialog(){
dialog = new dijit.Dialog();
dojo.addClass(dialog.domNode,"dialog");
dialog.startup();
dialog.show();s
}
</script>
</head>

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla blandit eros
ac nulla tempus malesuada. Nam varius ipsum eros. Vestibulum et volutpat
magna. Curabitur consectetur augue in nisl consectetur, ut tempor enim
venenatis. Vestibulum rhoncus, ante suscipit ullamcorper auctor, tortor
velit convallis nisl, ut elementum enim elit ullamcorper odio. Nam posuere
placerat libero, vel aliquet nisl ultrices quis. Suspendisse porta, purus
eu adipiscing ultrices, nulla arcu suscipit leo, non aliquam ligula turpis
eget erat. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus.
Nam semper risus eget nibh suscipit auctor. Nunc vitae ligula a enim mattis
tincidunt. Quisque pharetra quam a mi varius accumsan. In malesuada augue
eu urna pulvinar dignissim. Proin ligula eros, lacinia sed adipiscing sed,
tincidunt et tortor